FAQs

Ofte stillede spørgsmål
Hvordan opretter jeg en reklamation?

Hvis du oplever en fejl på en vare du har købt hos os, har du mulighed for at oprette en reklamation. Skriv en mail til os med dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet, samt hvordan det opstod. Vedhæft billeder af hele varen, samt fejlen i detaljer, og send mailen til hej@kroghbeauty.dk Vi gennemgår din reklamation hurtigst muligt og tager kontakt til dig med henblik på at finde en løsning til dig.

Hvordan ombytter jeg mine varer?


Når du sender dine varer retur til os, vil vi refundere din betaling, hvorefter du kan bestille den nye ønskede vare.

Hvor hurtigt refunderer i min betaling ved returnering?

Det tager 7-10 hverdage (man-fre) før vi har modtaget din returpakke og gennemført returregistreringen. Når returneringen er registreret, sender vi en bekræftelse til dig pr. mail. Refunderingen tager herfra typisk yderligere 2-5 bankdage alt efter betalingsmetode.

Hvad koster fragt?

Pakkeshop kr. 39,- // Gratis ved køb over kr. 399,-  


Omdeling privat kr. 49,- // Eller kr. 19,- ved køb over kr. 399,-  

Hvor hurtigt kan i levere?
Hvis produktet er pĂĄ vores hovedlager, kan vi levere det, til pakkehsop, indenfor 2 hverdage.
Er produktet placeret pĂĄ vores fjernlager, kan leveringen være 4 dage undervejs. 

Har du fortsat brug for hjælp?

Vi er klar til, at hjælpe dig.